Rendelés menete

Rendelési folyamat
 

Regisztráció

A webáruházon történő megrendeléshez minden esetben a látogató előzetes regisztrációja szükséges. A látogató regisztrálni a felső menüsor FIÓKOM menüje alatt található REGISZTRÁCIÓ menüpontra kattintva tud. A rendelés teljesítéséhez, a számlázáshoz és a termék szállításához szükséges, valóságnak megfelelő adatok megadása kötelező. A regisztráció, illetve későbbiekben a megrendelés is csak abban az esetben véglegesíthető, ha a regisztrációs folyamat során minden kötelező mező hiánytalanul és a valóságnak megfelelő adatokkal kitöltésre, az ÁSZF pedig elfogadásra kerül. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a webáruház üzemeltetője nem vállal felelősséget.
A regisztráció befejezésekor egy visszaigazoló e-mailt kap a regisztrált látogató (továbbiakban: Vevő) a megadott e-mail címére, mely egy linket tartalmaz. A linkre kattintást követően a rendszer automatikusan belépteti a Vevőt a webáruházba.

A Vevő az adatait a sikeres belépést követően a FIÓKOM menüpontja alatt bármikor szabadon megváltoztathatja.
Elfelejtett jelszó esetén, a FIÓKOM menü BELÉPÉS menüpont alatt található Elfelejtette jelszavát? feliratra kattintva, a regisztrált e-mail cím megadásával a rendszer automatikusan egy új jelszót generál, majd ezt elküldi a Vevő regisztrált e-mail címére. Ajánlott ennek a jelszónak a mielőbbi, biztonsági okokból történő megváltoztatása. A FIÓKOM-on belül a Jelszó változtatás alatt bármikor szabadon módosítható a régi, illetve az ideiglenesen generált jelszó.

Szintén a FIÓKOM-on belül a Címjegyzék bejegyzések módosítása menüpont alatt adhatóak meg a sikeres rendeléshez elengedhetetlen számlázási, illetve szállítási címadatok.  Címeket a Vevő szabadon felvehet a ÚJ CÍM gombbal, módosíthat, illetve törölhet, viszont a házhozszállítás szolgáltatás kizárólag belföldön érhető el.  (Lásd: 3.3. Szállítási feltételek és tarifák pontban).

Emellett számos hasznos információ nyomon követhető, illetve módosítható a FIÓKOM további menüpontjai alatt, úgy mint a Kívánságlista módosítása, Rendeléstörténet, Letöltések, Hűségpontok, Garanciális igények megtekintése, Tranzakciók, továbbá itt állítható be a hírlevél kezelés, a Hírlevél megrendelés / lemondás menüpont alatt.

A teljes FIÓKOM törlése csak az üzemeltetőnek küldött, írásos kéréssel teljesíthető.

A webáruház üzemeltetője fenntartja a jogot, hogy a megrendelés esetén a vásárlási szándék megerősítése céljából a Vevőt telefonon vagy e-mail útján értesítse.

A webáruházban történt regisztrációval a Vevő kijelenti, hogy elfogadja a webáruház üzletszabályzatát (ÁSZF) és tisztában van a rendelés menetével. Ezzel létrejön a szerződés a távol lévő felek között, vagyis a webáruház üzemeltetője, valamint a Vevő között. 

A weboldalon való vásárlás feltételezi, hogy a Vevő ismeri az Internet technikai és műszaki korlátait, továbbá elfogadja a technológiával együtt járó hibalehetőségeket.

 

Rendelés menete
 

A webáruházban található termék(ek) mellett látható ár bruttó vételár, vagyis a mindenkori ÁFA-t tartalmazza (a Vevő által választott pénznemtől függően: Magyar Forint (HUF) vagy Euró (€) pénznemben meghatározva), viszont a szállítási költséget nem. A weboldal üzemeltetője fenntartja az árváltozás jogát, minden előzetes bejelentés nélkül.

A megrendelés a termék(ek) kiválasztását követően a termékleírás(ok) mellett található KOSÁRBA TESZem ikonra való kattintással kezdeményezhető. Ezzel a funkcióval a kívánt termék(ek) automatikusan – regisztráció, bejelentkezés nélkül is – a képernyő jobb felső sarkában látható kis kosárba kerül(nek), melynek tartalmát a Vevő bármikor megtekintheti, módosíthatja, illetve törölheti.
A rendelés a PÉNZTÁR ikonra való kattintással folytatható, feltéve hogy a Vevő előzetesen már regisztrált a webáruházba. Amennyiben ez még nem történt meg a következő Pénztár felületen teheti meg, mint Új vevő, illetve jelentkezhet be, mint Regisztrált vevő.

A regisztrációt és/vagy a bejelentkezést követően a felső kis kosárból vagy egyenesen a Pénztárba juthat a Vevő, vagy a KOSÁR TARTALMA ikonjra kattintva, a részletes kosár tartalmát tekintheti meg, ami a szállítási költségek alapjául szolgáló súly adatokat is magában foglalja. Itt az adott termék(ek) eltávolítható(ak) és/vagy a Mennyiség nevezetű oszlopban az adott termék(ek) száma is szabadon frissíthető a kék FRISSÍTÉS gomb megnyomása előtt. A Szállítási költség kalkuláció menüpont alatt, opcionálisan egy kiválasztott országba történő házhozszállítás lehetőségét és tarifáját tekinthetjük meg, amit azonban a PÉNZTÁR-ban automatizált módon kezel a webáruház rendszere.

És végül itt adható meg az Ajándékutalvány és/vagy Kedvezménykupon kódja is, amit a webáruháztól kapott előzetesen meghatározott feltételek szerint érvényesíthet a Vevő.
A PÉNZTÁR ikonra kattintással pedig folytatható a megfelelő Számlázási és Szállítási adatok kiválasztása vagy hozzáadása, feltéve, hogy a rendelés meghaladja a webáruházban érvényben lévő minimum Bruttó 2000 Ft-os összeghatárt..

Szállítási mód

A következő pénztári lépésben a kiválasztott szállítási címre vonatkozó Szállítási módot és annak tarifáját láthatja. A feltüntetett szállítási költség a mindenkori ÁFA-t minden esetben tartalmazza, továbbá

  • egy szállítási címre vetítve és

  • a termék(ek) bruttó (csomagolással értendő) súlya alapján kerül meghatározásra. (Lásd: 3.3. Szállítási feltételek és tarifák pontban)

 

Fizetési mód

A szállítási mód kiválasztása után a Kosárban lejjebb haladva a Fizetési mód kerül kiválasztásra. A Vevő többféle fizetési mód közül választhat. Dönthet előre fizetés mellett, ha az alábbiak szerint teljesíti a fizetést:

  • banki átutalással (előre utalás), a Vevő bankjának biztonságos (SSL) Internetbanki felületéről a Zsirien Services Kft. által a CIB Banknál vezetett
    HUF számlaszámra: 10701025-66388672-51100005 vagy
    EUR számlaszámra: 10701025-66388672-50100002, illetve

  • bankkártyás fizetéssel, átirányítva a CIB BANK biztonságos (SSL) fizetési felületére,

továbbá, kizárólag Magyarország területén belül fizethet utólag a termék(ek)

  • személyes átvételekor az üzemeltető irodájában készpénzben - előzetes egyeztetés szükséges (további részletekért lásd 3.3 pont),

  • illetve a választott szállítási címen utánvéttel.

 

Fizetés a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési rendszerén keresztül

Interneten végzett, biztonságos (online) vásárlás érdekében az alábbi biztonsági lépéseket a Vevő mindig tegye meg:

Internetes vásárlás ellenőrzőlista

  • Minden esetben olvassa el a webáruház legfrissebb ÁSZF-ét, mely minden információt tartalmaz az internetes vásárlást illetően.
  • Részletesen nézze át a webáruház adatkezelési, -védelmi, fizetési, szállítási feltételeit.
  • Jegyezze fel a vásárlásával kapcsolatos adatait.
  • Jegyezze fel a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

Biztonság

Az internetes fizetés során feltüntetett SSL jelzés, a világszerte elfogadott titkosítási eljárás (protokoll), a Secure Sockets Layer kifejezés rövidítése. Az üzemeltető internetes fizetést lebonyolító partnere, nevezetesen a CIB Bank -, továbbá átutalásos fizetés esetén a Vevő bármely saját bankja is -, egy olyan 128 bites titkosító kulccsal rendelkezik, amely a kommunikációs csatornát védi. Egy nemzetközileg elismert cég, a VeriSign a hitelsítő szolgáltatásán keresztül teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites titkosító kulcs használatát, amely az SSL titkosítás alapja. Az internetes kereskedelem 90%-át ezzel a titkosítási móddal bonyolítják a világon, mégpedig úgy, hogy a Vevő böngészője a a megadott kártyabirtokos adatokat elküldés előtt az SSL segítségével titkosítja, így azokat a CIB Bank kizárólag kódolt formában kapja meg, ezzel biztosítva, hogy azok illetéktelen személyek számára értelmezhetetlenek legyenek.

Elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (VISA Electron-t csak a kibocsátó bank engedélyével) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést biztosítja.

Internetes fizetési folyamat lépései

  • A webáruház saját felületén választhatja ki a Vevő a rendelt termék(ek)et, azok szállítási módját, melyek összegét döntésének megfelelően, ebben az esetben internetes fizetéssel (bankkártyás fizetéssel) teljesíthet.
  • Ezt követően a Vevő átkerül (automatikus átirányítás) választásnak megfelelően a CIB Bank rendszer saját, biztonságos oldalára, amin a fizetés megkezdéséhez a Vevő pontos bankkártyaadatainak megadása kötelező.
  • A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indítható el a fizetés.
  • A fizetést követően a Vevő visszatér (automatikus visszairányítás) a webáruházba, és minden esetben visszaigazolást kap a fizetés eredményéről.

Amennyiben a fizetőoldalról a webáruház oldalára történő automatikus visszairányítás sikertelen, úgy a fizetést is annak kell tekinteni. Hasonlóképp sikertelennek minősül a fizetés, amennyiben a Vevő a böngészője „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, továbbá, ha bezárja annak aktív, fizető webablakát a visszairányítás előtt.

A bankkártya érvényességének és a fedezetének ellenőrzése után, a CIB Bank a Kártyabirtokos számláját a rendelt termék(ek) és/vagy szolgáltatás(ok) ellenértékével terheli meg.

Ha az internetes fizetés eredményéről, részleteiről további információra van szüksége, kérjük, a Vevő vegye fel a kapcsolatot a számlavezető bankjával.

A fizetés az webáruház választott pénznemében - Magyar Forintban (HUF) vagy Euróban (€) - történik.

Végül a rendeléssel kapcsolatos bármiféle megjegyzés, kérés kerülhet megadásra, mielőtt az utolsó TOVÁBB gombra kattintással a Vevő rögzíti a rendelését. A rendelés csak abban az esetben véglegesíthető, ha az ÁSZF elfogadásra kerül. Ekkor a végleges rendelési adatokról egy összesítő oldal látható, melyeket egy visszaigazoló e-mail formájában a rendszer ki is küld a Vevőnek, miután a RENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE gombra kattintva jóváhagyja azt.

Sikeres megrendelés esetén a webáruház rendelési rendszere minden esetben egy automatikus visszaigazoló e-mailt küld a megrendelést követő pár percen belül, a Vevő regisztrált e-mail címére, amely tételesen tartalmazza a rendelt termékek mennyiségét, bruttó vételárát és bruttó szállítási díját. Amennyiben a Vevő nem kap visszaigazoló e-mailt a jóváhagyást követő pár percen belül, a megrendelés sikertelen. Ebben az esetben forduljon segítségért az üzemeltetőhöz a megadott elérhetőségein.

FONTOS, hogy a banki átutalással (előre utalás) történő fizetés esetén az utalási folyamat során kérjük, hogy a Vevő tüntesse fel a visszaigazolt megrendelés tranzakciós számát a közlemény rovatban, ezzel is elősegítve a beérkező összeg egyértelmű beazonosíthatóságát.

RENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE gombra való kattintás után a Vevő által a megrendelés már nem törölhető egyoldalúan. Azonban a visszaigazolt megrendelés visszavonását a Vevő a webáruház üzemeltetőjének e-mail címén jelezheti. A megrendelés visszavonása költségmentesen kizárólag az üzemeltető által rendelt SAD Logisztikai és Online Média Kft.(BK-TRANS) / DPD futárszolgálati autó kiszállásának megkezdése előtt lehetséges.

Az üzemeltető kizárólag a megrendelés visszaigazolását követően indítja el a rendelt termék(ek) összeállítását, illetve kiszállítását. FONTOS kiemelni, hogy a banki átutalással (előre utalás) történő fizetés esetén a kiszállítás elindítására kizárólag a számla végösszegének az üzemeltető bankszámláján történő jóváírást követően van lehetőség, továbbá, hogy az üzemeltetőnek a megrendelés időpontjától számított max. 4 munkanapig áll módjában a megrendelt termék(ek) fenntartása.