ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek


A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Zsirien Services Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1238 Budapest, Török utca 1.), mint a http://zangafalikepek.hu domain címen elérhető, ZANGA elnevezésű webáruház (továbbiakban: webáruház) tulajdonosa és üzemeltetője (továbbiakban: üzemeltető) által eladásra kínált termékek és végzendő szolgáltatások általános szerződési feltételeit tartalmazzák.

Üzemeltetői adatok

  • Cégnév: Zsirien Services Kft.
  • Cég képviselőjének neve: Kerezsi József
  • Székhely: 1238 Budapest, Török utca 1.
  • Adószám: 23289714-2-43
  • Közösségi adószám: HU 23289714
  • Cégjegyzék szám: 01-09-958598
  • Szerződés nyelve: Magyar, Angol
  • E-mail: info@zanga.hu
  • Telefon: (+36) 30 - 846 40 42 (Hétfőtől - Péntekig 9 - 17 óráig)
  • Fax elérhetőség: (+36) 1 – 287 40 31

 

Kérjük, figyelmesen olvassa el az ÁSZF és kizárólag abban az esetben vegye igénybe az üzemeltetett webáruház szolgáltatásait, amennyiben Ön, mint a webáruházban regisztrált látogató és egyidejűleg teljes jogú vevő (továbbiakban: Vevő), a szerződés minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen ÁSZF értelmében, a Vevő az a 18. életévét betöltött természetes személy, továbbá jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság vagy egyéb szervezet, aki/amely a webáruház üzemeltetőjének termékeit Magyarország területén vagy külföldről megrendeli és szolgáltatásait igénybe veszi.

Ezen okirat nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

Jelen dokumentum, továbbá a webáruházon történő teljes rendelési folyamat, illetve a weboldalon elérhető bármilyen információ magyar és angol nyelven érhető el.

 

1. Az Általános Szerződési Feltételek célja és hatálya

 

A jelen ÁSZF célja, hogy meghatározza a webáruház üzemeltető termékeinek, szolgáltatásainak és egyéb különszolgáltatásainak igénybevételére vonatkozó általános szerződési, szállítási, illetve adatkezelési és –védelmi feltételeivel kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket.

A jelen ÁSZF hatálya a Magyarország területén vagy azon kívül megrendelt termékek és igénybe vett szolgáltatásokra terjed ki.

A jelen ÁSZF szerint a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, így a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók, összhangban a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseivel. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. alkalmazandó.

A jelen ÁSZF a keltezés napján lép életbe és határozatlan ideig marad hatályban, érvényessége a regisztráció törlésének kérésével szüntethető meg.

 

2. Termékek, szolgáltatások köre

 

A webáruházban elérhető termékek és szolgáltatások (otthoni, irodai dekorációs eszközök, elektronikus LED világítóeszközök, berendezések és kiegészítők, házhozszállítás) online megrendelés útján - kiszállítással, vagy személyes átvétellel - vásárolhatóak meg. (Lásd: 3. Rendelési folyamat pontban)

 

3. Rendelési folyamat
 

3.1. Regisztráció

A webáruházon történő megrendeléshez minden esetben a látogató előzetes regisztrációja szükséges. A látogató regisztrálni a felső menüsor FIÓKOM menüje alatt található REGISZTRÁCIÓ menüpontra kattintva tud. A rendelés teljesítéséhez, a számlázáshoz és a termék szállításához szükséges, valóságnak megfelelő adatok megadása kötelező. A regisztráció, illetve későbbiekben a megrendelés is csak abban az esetben véglegesíthető, ha a regisztrációs folyamat során minden kötelező mező hiánytalanul és a valóságnak megfelelő adatokkal kitöltésre, az ÁSZF pedig elfogadásra kerül. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a webáruház üzemeltetője nem vállal felelősséget.
A regisztráció befejezésekor egy visszaigazoló e-mailt kap a regisztrált látogató (továbbiakban: Vevő) a megadott e-mail címére, mely egy linket tartalmaz. A linkre kattintást követően a rendszer automatikusan belépteti a Vevőt a webáruházba.

A Vevő az adatait a sikeres belépést követően a FIÓKOM menüpontja alatt bármikor szabadon megváltoztathatja.
Elfelejtett jelszó esetén, a FIÓKOM menü BELÉPÉS menüpont alatt található Elfelejtette jelszavát? feliratra kattintva, a regisztrált e-mail cím megadásával a rendszer automatikusan egy új jelszót generál, majd ezt elküldi a Vevő regisztrált e-mail címére. Ajánlott ennek a jelszónak a mielőbbi, biztonsági okokból történő megváltoztatása. A FIÓKOM-on belül a Jelszó változtatás alatt bármikor szabadon módosítható a régi, illetve az ideiglenesen generált jelszó.

Szintén a FIÓKOM-on belül a Címjegyzék bejegyzések módosítása menüpont alatt adhatóak meg a sikeres rendeléshez elengedhetetlen számlázási, illetve szállítási címadatok.  Címeket a Vevő szabadon felvehet a ÚJ CÍM gombbal, módosíthat, illetve törölhet, viszont a házhozszállítás szolgáltatás kizárólag belföldön érhető el. (Lásd: 3.3. Szállítási feltételek és tarifák pontban).

Emellett számos hasznos információ nyomon követhető, illetve módosítható a FIÓKOM további menüpontjai alatt, úgy mint a Kívánságlista módosítása, Rendeléstörténet, Letöltések, Hűségpontok, Garanciális igények megtekintése, Tranzakciók, továbbá itt állítható be a hírlevél kezelés, a Hírlevél megrendelés / lemondás menüpont alatt.

A teljes FIÓKOM törlése csak az üzemeltetőnek küldött, írásos kéréssel teljesíthető.

A webáruház üzemeltetője fenntartja a jogot, hogy a megrendelés esetén a vásárlási szándék megerősítése céljából a Vevőt telefonon vagy e-mail útján értesítse.

A webáruházban történt regisztrációval a Vevő kijelenti, hogy elfogadja a webáruház üzletszabályzatát (ÁSZF) és tisztában van a rendelés menetével. Ezzel létrejön a szerződés a távol lévő felek között, vagyis a webáruház üzemeltetője, valamint a Vevő között. 

A weboldalon való vásárlás feltételezi, hogy a Vevő ismeri az Internet technikai és műszaki korlátait, továbbá elfogadja a technológiával együtt járó hibalehetőségeket.

 

3.2. Rendelés menete
 

A webáruházban található termék(ek) mellett látható ár bruttó vételár, vagyis a mindenkori ÁFA-t tartalmazza (a Vevő által választott pénznemtől függően: Magyar Forint (HUF) vagy Euró (€) pénznemben meghatározva), viszont a szállítási költséget nem. A weboldal üzemeltetője fenntartja az árváltozás jogát, minden előzetes bejelentés nélkül.

A megrendelés a termék(ek) kiválasztását követően a termékleírás(ok) mellett található KOSÁRBA TESZ ikonra való kattintással kezdeményezhető. Ezzel a funkcióval a kívánt termék(ek) automatikusan – regisztráció, bejelentkezés nélkül is – a képernyő jobb felső sarkában látható kis kosárba kerül(nek), melynek tartalmát a Vevő bármikor megtekintheti, módosíthatja, illetve törölheti.
A rendelés a PÉNZTÁR ikonra való kattintással folytatható, feltéve hogy a Vevő előzetesen már regisztrált a webáruházba. Amennyiben ez még nem történt meg a következő Pénztár felületen teheti meg, mint Új vevő, illetve jelentkezhet be, mint Regisztrált vevő.

A regisztrációt és/vagy a bejelentkezést követően a felső kis kosárból vagy egyenesen a Pénztárba juthat a Vevő, vagy a KOSÁR TARTALMA ikonjra kattintva, a részletes kosár tartalmát tekintheti meg, ami a szállítási költségek alapjául szolgáló súly adatokat is magában foglalja. Itt az adott termék(ek) eltávolítható(ak) és/vagy a Mennyiség nevezetű oszlopban az adott termék(ek) száma is szabadon frissíthető a kék FRISSÍTÉS gomb megnyomása előtt. A Szállítási költség kalkuláció menüpont alatt, opcionálisan egy kiválasztott országba történő házhozszállítás lehetőségét és tarifáját tekinthetjük meg, amit azonban a PÉNZTÁR-ban automatizált módon kezel a webáruház rendszere.

És végül itt adható meg az Ajándékutalvány és/vagy Kedvezménykupon kódja is, amit a webáruháztól kapott előzetesen meghatározott feltételek szerint érvényesíthet a Vevő.
A PÉNZTÁR ikonra kattintással pedig folytatható a megfelelő Számlázási és Szállítási adatok kiválasztása vagy hozzáadása. FONTOS, hogy amennyiben és ameddig a rendelt termék(ek) összege nem éri el a webáruházban érvényben lévő minimum Bruttó 2000 Ft-os összeghatárt, addig a webáruház rendszere azt díjként [termék(ek) összege + 2000 Ft díjjal kalkulálva] számolja fel.

3.2.1. Szállítási mód

A következő pénztári lépésben a kiválasztott szállítási címre vonatkozó Szállítási módot és annak tarifáját láthatja. A feltüntetett szállítási költség a mindenkori ÁFA-t minden esetben tartalmazza, továbbá

  • egy szállítási címre vetítve és

  • a termék(ek) bruttó (csomagolással értendő) súlya alapján kerül meghatározásra. (Lásd: 3.3. Szállítási feltételek és tarifák pontban)

 

3.2.2. Fizetési mód

A szállítási mód kiválasztása után a Kosárban lejjebb haladva a Fizetési mód kerül kiválasztásra. A Vevő többféle fizetési mód közül választhat. Dönthet előre fizetés mellett, ha az alábbiak szerint teljesíti a fizetést:

  • banki átutalással (előre utalás), a Vevő bankjának biztonságos (SSL) Internetbanki felületéről a Zsirien Services Kft. által a CIB Banknál vezetett
    HUF számlaszámra: 10701025-66388672-51100005 vagy
    EUR számlaszámra: 10701025-66388672-50100002, illetve

  • bankkártyás fizetéssel, átirányítva a CIB BANK biztonságos (SSL) fizetési felületére,

továbbá, kizárólag Magyarország területén belül fizethet utólag a termék(ek)

  • személyes átvételekor az üzemeltető irodájában készpénzben - előzetes egyeztetés szükséges (további részletekért lásd 3.3 pont),

  • illetve a választott szállítási címen utánvéttel.

 

Fizetés a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési rendszerén keresztül

Interneten végzett, biztonságos (online) vásárlás érdekében az alábbi biztonsági lépéseket a Vevő mindig tegye meg:

Internetes vásárlás ellenőrzőlista

  • Minden esetben olvassa el a webáruház legfrissebb ÁSZF-ét, mely minden információt tartalmaz az internetes vásárlást illetően.
  • Részletesen nézze át a webáruház adatkezelési, -védelmi, fizetési, szállítási feltételeit.
  • Jegyezze fel a vásárlásával kapcsolatos adatait.
  • Jegyezze fel a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

Biztonság

Az internetes fizetés során feltüntetett SSL jelzés, a világszerte elfogadott titkosítási eljárás (protokoll), a Secure Sockets Layer kifejezés rövidítése. Az üzemeltető internetes fizetést lebonyolító partnere, nevezetesen a CIB Bank -, továbbá átutalásos fizetés esetén a Vevő bármely saját bankja is -, egy olyan 128 bites titkosító kulccsal rendelkezik, amely a kommunikációs csatornát védi. Egy nemzetközileg elismert cég, a VeriSign a hitelsítő szolgáltatásán keresztül teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites titkosító kulcs használatát, amely az SSL titkosítás alapja. Az internetes kereskedelem 90%-át ezzel a titkosítási móddal bonyolítják a világon, mégpedig úgy, hogy a Vevő böngészője a a megadott kártyabirtokos adatokat elküldés előtt az SSL segítségével titkosítja, így azokat a CIB Bank kizárólag kódolt formában kapja meg, ezzel biztosítva, hogy azok illetéktelen személyek számára értelmezhetetlenek legyenek.

Elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (VISA Electron-t csak a kibocsátó bank engedélyével) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést biztosítja.

Internetes fizetési folyamat lépései

  • A webáruház saját felületén választhatja ki a Vevő a rendelt termék(ek)et, azok szállítási módját, melyek összegét döntésének megfelelően, ebben az esetben internetes fizetéssel (bankkártyás fizetéssel) teljesíthet.
  • Ezt követően a Vevő átkerül (automatikus átirányítás) választásnak megfelelően a CIB Bank rendszer saját, biztonságos oldalára, amin a fizetés megkezdéséhez a Vevő pontos bankkártyaadatainak megadása kötelező.
  • A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indítható el a fizetés.
  • A fizetést követően a Vevő visszatér (automatikus visszairányítás) a webáruházba, és minden esetben visszaigazolást kap a fizetés eredményéről.

Amennyiben a fizetőoldalról a webáruház oldalára történő automatikus visszairányítás sikertelen, úgy a fizetést is annak kell tekinteni. Hasonlóképp sikertelennek minősül a fizetés, amennyiben a Vevő a böngészője „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, továbbá, ha bezárja annak aktív, fizető webablakát a visszairányítás előtt.

A bankkártya érvényességének és a fedezetének ellenőrzése után, a CIB Bank a Kártyabirtokos számláját a rendelt termék(ek) és/vagy szolgáltatás(ok) ellenértékével terheli meg.

Ha az internetes fizetés eredményéről, részleteiről további információra van szüksége, kérjük, a Vevő vegye fel a kapcsolatot a számlavezető bankjával.

A fizetés az webáruház választott pénznemében - Magyar Forintban (HUF) vagy Euróban (€) - történik.

Végül a rendeléssel kapcsolatos bármiféle megjegyzés, kérés kerülhet megadásra, mielőtt az utolsó TOVÁBB gombra kattintással a Vevő rögzíti a rendelését. A rendelés csak abban az esetben véglegesíthető, ha az ÁSZF elfogadásra kerül. Ekkor a végleges rendelési adatokról egy összesítő oldal látható, melyeket egy visszaigazoló e-mail formájában a rendszer ki is küld a Vevőnek, miután a RENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE gombra kattintva jóváhagyja azt.

Sikeres megrendelés esetén a webáruház rendelési rendszere minden esetben egy automatikus visszaigazoló e-mailt küld a megrendelést követő pár percen belül, a Vevő regisztrált e-mail címére, amely tételesen tartalmazza a rendelt termékek mennyiségét, bruttó vételárát és bruttó szállítási díját. Amennyiben a Vevő nem kap visszaigazoló e-mailt a jóváhagyást követő pár percen belül, a megrendelés sikertelen. Ebben az esetben forduljon segítségért az üzemeltetőhöz a megadott elérhetőségein.

FONTOS, hogy a banki átutalással (előre utalás) történő fizetés esetén az utalási folyamat során kérjük, hogy a Vevő tüntesse fel a visszaigazolt megrendelés tranzakciós számát a közlemény rovatban, ezzel is elősegítve a beérkező összeg egyértelmű beazonosíthatóságát.

RENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE gombra való kattintás után a Vevő által a megrendelés már nem törölhető egyoldalúan. Azonban a visszaigazolt megrendelés visszavonását a Vevő a webáruház üzemeltetőjének e-mail címén jelezheti. A megrendelés visszavonása költségmentesen kizárólag az üzemeltető által rendelt SAD Logisztikai és Online Média Kft.(BK-TRANS) / DPD futárszolgálati autó kiszállásának megkezdése előtt lehetséges.

Az üzemeltető kizárólag a megrendelés visszaigazolását követően indítja el a rendelt termék(ek) összeállítását, illetve kiszállítását. FONTOS kiemelni, hogy a banki átutalással (előre utalás) történő fizetés esetén a kiszállítás elindítására kizárólag a számla végösszegének az üzemeltető bankszámláján történő jóváírást követően van lehetőség, továbbá, hogy az üzemeltetőnek a megrendelés időpontjától számított max. 4 munkanapig áll módjában a megrendelt termék(ek) fenntartása.

 

3.3. Szállítási feltételek és tarifák

A Vevő a megrendelés menete során dönthet személyes átvétel, illetve az üzemeltető házhozszállítási partnere, az SAD Logisztikai és Online Média Kft. (BK-TRANS Futárszolgálat) \ a DPD Hungária Kft. (DPD Futárszolgálat) használata mellette Magyarország területén. Előbbi esetében, előzetes időpont egyeztetés szükséges a Vevő és az üzemeltető között telefonon vagy e-mailen, míg utóbbi esetében az üzemeltető kijelenti, hogy csak a magyarországi kiszállítás napját tudja előre meghatározni, a kiszállítás pontos időpontját nem.

Személyes átvétel

A megrendelés(eke)t a megrendelés visszaigazolásának -, illetve ezt követően előre utalás (banki átutalás) esetében a fizetés beérkezésének - napját követő első munkanaptól előre egyeztetett időpontban az üzemeltető személyesen adja át a Vevőnek, kizárólag előzetes egyeztetést követően, az üzemeltető irodájában,  melynek pontos címe: 1238 Budapest, Török utca 1.

Kiszállítás

A megrendelés(eke)t a megrendelés visszaigazolásának -, illetve ezt követően előre utalás (banki átutalás) esetében a fizetés beérkezésének - napját követő max. 2 munkanapon belül,

  • 8 -18 óra között
     

teljesíti az SAD Logisztikai és Online Média Kft.(BK-TRANS) / DPD Futárszolgálat a Vevő jóváhagyott belföldi szállítási címére. 

Amennyiben a kölcsönösen egyeztetett kiszállítási időpont ellenére mégsem tartózkodik a Vevő a megadott szállítási címen, az ebből eredő költséget köteles megtéríteni az üzemeltetőnek. A megvásárolt termék(ek) kiszállítása Magyarország teljes területén az alábbi, aktuális bruttó súly alapú tarifatáblázatok szerint biztosított:

BELFÖLDI SZÁLLÍTÁSI DÍJAK
(egy szállítási címre vetítve)

Bruttó súly
(csomagolással értendő)

 Bruttó alapdíj
(ÁFA-val értendő)

Bruttó utánvételi díj
(ÁFA-val értendő)

0,1 kg – 10 kg

990 Ft

110 Ft

10,1 - 15 kg 

990 Ft

110 Ft

15,1- 20 kg 

990 Ft

110 Ft

50 kg feletti csomag kiszállítása esetén külön megállapodás szükséges.

Belföldi tarifatáblázat – Érvényes: 2016.11.26-ától

Bruttó 50.000.- Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás alapdíját a webáruház üzemeltetője átvállalja. 

A kiszállítási díj, mérettől, illetve súlytól függetlenül kizárólag a Vevő által megadott cím(ek)re történő kiszállítás költségét fedezi, azonban nem tartalmazza a termék(ek) épületbe való bevitelének költségét.

A termék(ek) átvételének hiánytalanságát és a csomagolás sértetlenségét mind  személyes átvételkor, mind pedig kiszállításkor az átvételi elismervény aláírásával kell a Vevőnek igazolni. Ezután a szállítási hiányosságokra, a szállítás alatt bekövetkező sérülésre hivatkozó reklamációt az üzemeltető nem köteles elfogadni.


4. Garancia

Az üzemeltető által forgalmazott termékekre vonatkozó jótállásra és szavatosságra

  • az 1959. évi IV. törvény a Polgári Törvénykönyvről (A törvény részleteinek megtekintéséhez, kérjük, kattintson IDE)
  • az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet, (A törvény részleteinek megtekintéséhez, kérjük, kattintson IDE)
  • és a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet rendelkezései az irányadóak. (A törvény részleteinek megtekintéséhez, kérjük, kattintson IDE)

 

A webáruházban kizárólag új, bontatlan, szavatolt és garanciális termékek kerülnek értékesítésre. A megjelenített termékképek azonban eltérhetnek a valóságtól.

A Vevőnek a csomagot tételesen ellenőrizni kell és az átvételi elismervényt alá kell írnia hiánytalan teljesítés esetén, a termék(ek) SAD Logisztikai és Online Média Kft. / DPD Futárszolgálattól való átvételekor. Ha az átvett termék(ek) hibásnak vélt, azt a Vevő mihamarabb jelezze a webáruház üzemeltető elérhetőségeinek valamelyikén, írásban, hiszen az(ok) díjmentesen kicserélésre kerül(nek) 8 munkanapon belül. Az üzemeltető fedezi a visszaszolgáltatással és a cseretermék szállításával kapcsolatos költségeket, amennyiben a visszaérkező termék vizsgálata után a hiba beigazolódik. Ha a cserére az üzemeltetőnek bármely okból nincs lehetősége, a kifizetett termék(ek) vételárát visszafizeti a Vevőnek. A szavatossági jog érvényesítéséhez, vagyis a termék javításhoz, árleszállításához, cseréjéhez vagy a vételárának visszafizetéshez a Vevő minden esetben köteles megőrizni a termék eredeti, ép csomagolását és a vásárlást igazoló bizonylatot (a számla).

A vásárlást igazoló bizonylaton vagy a termék címkéjén bármilyen szabálytalan javítás, átírás, törlés vagy ezek valótlan adatokkal történő módosítása a szavatosság elvesztését vonja maga után. A szavatosság a nem rendeltetésszerű használatból vagy gondatlanságból eredő károsodás, úgy mint helytelen tárolás (erős napsugárzás, nedvesség), nem megfelelő üzemeltetés, illetéktelen és szakszerűtlen beavatkozás okozta károsodás is érvényét veszti. A termékekre vonatkozó használati utasítás ITT és a termékoldalakon érhető el. (A PDF dokumentum megtekintéséhez az ingyenes elérhető Adobe Reader program letöltése és telepítése szükséges.)


5. Elállás joga és gyakorlása

A megerősített megrendelés visszavonását a Vevő a webáruház üzemeltetőjének e-mail címén jelezheti. A megrendelés visszavonása költségmentesen kizárólag az üzemeltető által rendelt futárszolgálati autó kiszállásának megkezdése előtt lehetséges.

Az elállás jogát 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet szabályozza, megfelelésben az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvével. 

A rendelet értelmében, abban az esetben, ha a megrendelt és kifizetett termék bármilyen okból nem nyeri el a Vevő tetszését és azt indoklás nélkül visszaküldi a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül vagy 14 naptári napon belül írásban jelzi az elállás szándékát - egyértelmű elállási nyilatkozatban, az üzemeltető elektronikus vagy postai elérhetőségén , az üzemeltető visszafizeti a rendelés vételárát. Minden esetben írásban történő jelzést köteles adni a Vevő, mely során a postára adás, vagy az elektronikus levél kiküldésének időpontját veszi az üzemeltető figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén a Vevő feltétlenül AJÁNLOTT küldeményként adja fel levelét, mivel csak így igazolható egyértelműen a postára adás dátuma. Az utánvéttel küldött csomag átvételére az üzemeltetőnek nincs lehetősége. 

A Vevőnek minden esetben vissza kell juttatnia a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltető székhelyére, postai úton vagy futárszolgálat közreműködésével. A határidő akkor minősül betartottnak, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. Az üzemeltető a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a rendelés vételárát a Vevőnek, beleértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is. Az üzemeltető a visszatérítést mindaddig visszatartani jogosult, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vevő hitelt érdemlően nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül az üzemeltető a korábbi időpontot veszi figyelembe. Az üzemeltető visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezett hozzájárulását adja. A visszatérítési mód alkalmazásából a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. Fontos kiemelni, hogy a termék(ek) visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő szállítási költségek nem kerülnek az üzemeltető által megfizetésre, vagyis a Vevőt terhelik.

Az üzemeltető kizárólag eredeti, ép csomagolású, sértetlen terméket vesz vissza, ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a Vevőt terheli!


6. Adatkezelés és – védelem

6.1. Az adatvédelmi tájékoztató és szabályzat célja

A Zsirien Services Kft. (1238 Budapest, Török utca 1., adatkezelési nyilvántartási számok: NAIH-79110/2014, NAIH-79111/2014) - a továbbiakban adatkezelő - adatvédelmi tájékoztatásának, szabályzatának és adatkezelésének célja, hogy érintettet megismertesse az adatkezelés lépéseiről, az adattárolásról továbbá, hogy az érintettel létrejövő szerződést teljesíteni tudja. Az adatkezelő annak érdekében, hogy az érintett személy az adatkezelő internetes weboldalán / webáruházán (http://zangafalikepek.hu) és aloldalain található szolgáltatást (például megrendelés) igénybe tudja venni, annak megtörténte után a felek jogaik gyakorlásának és kötelezettségeik teljesítésének és bizonyításának eleget tudjanak tenni, továbbá, hogy az adatkezelő piaci helyzetének elősegítése céljából saját szolgáltatása nyújtásával kapcsolatos (például termékek értékesítésével) értékelést végezzen, az érintett személyes adatnak minősülő adatait a jogszabályi előírás által szükséges mértékben és ideig kezeli. Jelen tájékoztató hatálya az adatkezelő weboldalán / webáruházán (http://zangafalikepek.hu) és aldomainjein keresztül történő böngészés során és/vagy megrendeléskor történő adatkezelésre terjed ki. Jelen adatvédelmi tájékoztató folyamatosan elérhető a következő weboldal linken: http://zangafalikepek.hu/adatvedelem 

Az adatkezelő adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:

- 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (a továbbiakban: Infotv.),

- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (főképp a 13/A. §-a),

- 2008. évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról,

- 2008. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (különösen a 6.§-a).


Az adatkezelő adatai, elérhetősége:

Cégnév: Zsirien Services Kft.

Cím: 1238 Budapest, Török utca 1.

Adószám: 23289714-2-43

Cégjegyzék szám: 01-09-958598

E-mail: info@zanga.hu 

Adatkezelési nyilvántartási azonosítók: NAIH-79110/2014, NAIH-79111/2014

 

A webtárhely szolgáltató adatai, elérhetősége:

Cégnév: MediaCenter Hungary Kft.

Cím: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u.3. II/6

Adószám: 13922546-2-03

Cégjegyzék szám: 03-09-114492

E-mail cím: mediacenter@mediacenter.hu


6.2. Értelmező rendelkezések

1. Érintett/felhasználó: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy - közvetlenül vagy közvetve - azonosítható természetes személy; 

2. személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat - különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;

3. különleges adat: 

a) a faji eredetre, a nemzetiséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdek-képviseleti szervezeti tagságra, a szexuális életre vonatkozó személyes adat,

b) az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre vonatkozó személyes adat, valamint a bűnügyi személyes adat; 

4. hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok - teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő - kezeléséhez; 

5. tiltakozás: az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatainak kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adatok törlését kéri;

6. adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adatok kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az általa megbízott adatfeldolgozóval végrehajtatja;

7. adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése;

8. adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele; 

9. nyilvánosságra hozatal: az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele; 

10. adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk többé nem lehetséges; 

11. adatmegjelölés: az adat azonosító jelzéssel ellátása annak megkülönböztetése céljából; 

12. adatzárolás: az adat azonosító jelzéssel ellátása további kezelésének végleges vagy meghatározott időre történő korlátozása céljából; 

13. adatmegsemmisítés: az adatokat tartalmazó adathordozó teljes fizikai megsemmisítése; 

14. adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve hogy a technikai feladatot az adatokon végzik; 

15. adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatkezelővel kötött szerződése alapján - beleértve a jogszabály rendelkezése alapján történő szerződéskötést is - adatok feldolgozását végzi; 

16. adatfelelős: az a közfeladatot ellátó szerv, amely az elektronikus úton kötelezően közzéteendő közérdekű adatot előállította, illetve amelynek a működése során ez az adat keletkezett; 

17. adatközlő: az a közfeladatot ellátó szerv, amely - ha az adatfelelős nem maga teszi közzé az adatot - az adatfelelős által hozzá eljuttatott adatait honlapon közzéteszi; 

18. adatállomány: az egy nyilvántartásban kezelt adatok összessége; 

19. harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval; 

20. gazdasági reklám: olyan közlés, tájékoztatás, illetve megjelenítési mód, amely valamely birtokba vehető forgalomképes ingó dolog - ideértve a pénzt, az értékpapírt és a pénzügyi eszközt, valamint a dolog módjára hasznosítható természeti erőket - (a továbbiakban együtt: termék), szolgáltatás, ingatlan, vagyoni értékű jog (a továbbiakban mindezek együtt: áru) értékesítésének vagy más módon történő igénybevételének előmozdítására, vagy e céllal összefüggésben a vállalkozás neve, megjelölése, tevékenysége népszerűsítésére vagy áru, árujelző ismertségének növelésére irányul (a továbbiakban: reklám). 


6.3. Adatkezelés alapelvei

1. Személyes adat kizárólag meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelhető. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie az adatkezelés céljának, az adatok felvételének és kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie. 

2. Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas. A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető. 

3. Személyes adat akkor kezelhető, ha ahhoz az érintett hozzájárul, vagy azt törvény vagy - törvény felhatalmazása alapján, az abban meghatározott körben - helyi önkormányzat rendelete közérdeken alapuló célból elrendeli. 

4. Ha az érintett cselekvőképtelensége folytán vagy más elháríthatatlan okból nem képes hozzájárulását megadni, akkor a saját vagy más személy létfontosságú érdekeinek védelméhez, valamint a személyek életét, testi épségét vagy javait fenyegető közvetlen veszély elhárításához vagy megelőzéséhez szükséges mértékben a hozzájárulás akadályainak fennállása alatt az érintett személyes adatai kezelhetőek. 

5. A 16. életévét betöltött kiskorú érintett hozzájárulását tartalmazó jognyilatkozatának érvényességéhez törvényes képviselőjének beleegyezése vagy utólagos jóváhagyása nem szükséges. 

6. Ha a hozzájáruláson alapuló adatkezelés célja az adatkezelővel írásban kötött szerződés végrehajtása, a szerződésnek tartalmaznia kell minden olyan információt, amelyet a személyes adatok kezelése szempontjából - e törvény alapján - az érintettnek ismernie kell, így különösen a kezelendő adatok meghatározását, az adatkezelés időtartamát, a felhasználás célját, az adatok továbbításának tényét, címzettjeit, adatfeldolgozó igénybevételének tényét. A szerződésnek félreérthetetlen módon tartalmaznia kell, hogy az érintett aláírásával hozzájárul adatainak a szerződésben meghatározottak szerinti kezeléséhez. 

7. Az érintett hozzájárulását megadottnak kell tekinteni az érintett közszereplése során általa közölt, vagy nyilvánosságra hozatalra általa átadott személyes adatok tekintetében. 

8. Kétség esetén azt kell vélelmezni, hogy az érintett a hozzájárulását nem adta meg.


6.4. Adatkezelés jogalapja

1. A weboldalon / webáruházban az adatkezelés jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1) bekezdése, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése. 

2. A kezelt adatok köre: vezetéknév, keresztnév, cégnév, e-mail cím, telefonszám / mobil telefonszám, számlázási és szállítási cím. 

3. Az adatok törlésének határideje: Az ajánlatkérés törlésével azonnal, ha nem történt szerződéskötés. Szerződéskötés esetén a számviteli bizonylatokat a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig őrzi meg az adatkezelő. Egyéb esetben az Infotv. 4.§ (1) bekezdése szerinti ideig. 

4. A fentieken kívül a személyes adatok törlését, vagy módosítását az alábbi módokon lehet kezdeményezni: 

- postai úton a 1238 Budapest, Török utca 1. vagy

- e-mail útján az info@zanga.hu e-mail címen, végül

- a webáruházba történő belépést követően a FIÓKOM menüpont alatt. 

5. A bíróság, az ügyész, a nyomozó hatóság, a szabálysértési hatóság, a közigazgatási hatóság, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, illetőleg jogszabály felhatalmazása alapján más hatóság tájékoztatás adása, adatok közlése céljából megkereshetik az adatkezelőt. 

6. Az adatkezelő a fenti hatóságok részére - amennyiben a hatóság a pontos célt és az adatok körét megjelölte - személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges, illetve amely a kérés időpontjában rendelkezésére áll. 

7. Az adatkezelő az érintettek által átadott, a Szolgáltatás teljesítéséhez szükséges adatokat, információkat az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény előírásainak megfelelően kezeli. Az adatkezelő a feldolgozott adatokat kizárólag személyes azonosításra alkalmatlan formában használja fel. 

8. Az adatkezelés célja: az adatkezelő a szolgáltatás (weboldal / webáruház teljes körű használata, pl. rendeléshez szükséges regisztráció, hírlevél küldés,) nyújtásának céljából kezeli a Felhasználók személyes adatait, kizárólag az ahhoz szükséges mértékben és ideig. Az adatkezelés minden szakaszában megfelel e célnak. 

9. Az adatkezelő kezeli továbbá azokat a személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag feltétlenül szükségesek. 

10. Amennyiben a személyes adat felvételére a Felhasználó hozzájárulásával került sor, az adatkezelő a felvett adatokat törvény eltérő rendelkezésének hiányában a) a rá vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése céljából, vagy b) az adatkezelő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítése céljából, ha ezen érdek érvényesítése a személyes adatok védelméhez fűződő jog korlátozásával arányban áll, további külön hozzájárulás nélkül, valamint a Felhasználó hozzájárulásának visszavonását követően is kezelheti.


6.5. Cookie-k (sütik) kezelése

1. Az adatkezelés jogalapja: Az érintettől hozzájárulás nem szükséges, amennyiben a cookie-k használatának kizárólagos célja az elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő közléstovábbítás, vagy ha arra az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtásához az adatkezelőnek feltétlenül szüksége van. 

2. A kezelt adatok köre: egyedi azonosítószám, dátumok, időpontok. 

3. Az adatok törlésének határideje: Az adatkezelés időtartama a session cookie-k esetén a honlap látogatásának befejezéséig, míg más esetben 30 napig tart. 

4. Az adatkezelés célja: a felhasználók azonosítása és a látogatók nyomon követése.

5. A http://zangafalikepek.hu weboldal / webáruház látogatottsági adatait a Google Analytics szolgáltatás igénybevételével kezeli az adatkezelő. A weboldalon / webáruházon a Google Analytics szolgáltatásához kapcsolódó kódok kerültek elhelyezésre, melyek az egyes látogatásokhoz kapcsolható statisztikai jellegű adatot továbbítanak az adatkezelő külső szerverére. A továbbított adatok az érintett kizárólagos azonosítására nem alkalmasak. A Google adatvédelmi elveiről bővebb információ itt olvasható: http://www.google.hu/policies/privacy/ads/  

6. Az adattárolás az érintett informatikai eszközén valósul meg. Az érintettnek lehetősége van a cookie-kat törölni a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem menüpont beállításai alatt. 

7. A Szolgáltatás igénybevételével a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy az adatkezelő a jelen adatvédelmi tájékoztatóban leírtaknak megfelelően, a szolgáltatás teljes körű nyújtásának céljából az adatkezelő összegyűjtse és kezelje személyes adatait.


6.6. Adattovábbítás

1. Az adatkezelő jogosult az általa kezelt személyes adatokat harmadik személy részére továbbítani. 

2. Az adattovábbítás jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1) bekezdése, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése. 

3. Az adattovábbítás célja: Online fizetés lebonyolítása, megrendelések kiszállítása a megrendelésben megjelölt címre és személy részére. 

4. A továbbított adatok köre az online fizetés lebonyolítása érdekében: Név, cím, e-mail cím, telefonszám, tranzakciós jogcím, tranzakciószám, tranzakciós összeg. 

5. Az adatokat a következő adatkezelőnek továbbítjuk:

Név: CIB Bank Zrt.

Székhely: 1027 BUDAPEST, MEDVE U. 4-14.

E-mail: ecommerce@cib.hu 


Név: SAD Logisztikai és Online Média Kft.

Székhely: 2030 Érd, Diósdi út 35.

E-mail: info@bk-trans.hu 


6.7. Adattárolás

1. Az adatkezelő az adatokat megfelelő intézkedésekkel védi különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés, sérülés, továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen. 

2. Az adatkezelő mindent megtesz a kezelt adatok hitelességének, bizalmasságának megőrzése érdekében, és, hogy azokhoz az érintettek és az arra jogosultak mindig hozzáférjenek. 

3. Az adatkezelő ezért fenntartja a jogot, hogy amennyiben ügyfelei vagy partnerei részéről a rendszerében biztonsági rést érzékel, akkor azokról az ügyfeleit és partnereit tájékoztassa, és ezzel egyidejűleg a biztonsági rés megszüntetéséig az adatkezelő rendszeréhez, szolgáltatásaihoz való hozzáférését, vagy annak egyes funkcióit korlátozza.


6.8. Adatkezeléssel kapcsolatos jogok és kötelességek

1. Az érintett kérelmezheti az adatkezelőnél, hogy az adjon tájékoztatását személyes adatai kezeléséről, kérheti személyes adatainak helyesbítését, valamint kérheti személyes adatainak - a kötelező adatkezelés kivételével - törlését vagy zárolását. 

2. Felhasználó kérelmére az adatkezelő tájékoztatást ad az általa kezelt adatokról, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az esetleges adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá - az érintett személyes adatainak továbbítása esetén - az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről. Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában adja meg a tájékoztatást. A tájékoztatás ingyenes. 

3. Az adatkezelő, amennyiben a személyes adat a valóságnak nem felel meg, és a valóságnak megfelelő személyes adat az adatkezelő rendelkezésére áll, a személyes adatot helyesbíti. 

4. Törlés helyett az adatkezelő zárolja a személyes adatot, ha a Felhasználó ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené a Felhasználó jogos érdekeit. A zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta. 

5. Az adatkezelő törli a személyes adatot, ha kezelése jogellenes, a Felhasználó kéri, a kezelt adat hiányos vagy téves - és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható - feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki, az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, azt a bíróság vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elrendelte. 

6. Az adatkezelő a helyesbítésről, a zárolásról, a megjelölésről és a törlésről az érintettet, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az érintett jogos érdekét nem sérti. 

7. A személyes adatok törlésére, zárolására, helyesbítésére 30 nap áll az adatkezelő rendelkezésére. Amennyiben az adatkezelő a Felhasználó helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti igényét nem teljesíti, 30 napon belül írásban közli az elutasítás indokait.


6.9. Jogorvoslati eljárások

1. Felhasználó tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha 

a) a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez, vagy az adatkezelő, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve, ha az adatkezelést törvény rendelte el; 

b) a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik; 

c) törvényben meghatározott egyéb esetben. 

2. Az adatkezelő a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja. Ha az adatkezelő az érintett tiltakozásának megalapozottságát megállapítja, az adatkezelést - beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is - megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében. 

3. Amennyiben a Felhasználó az adatkezelőnek a meghozott döntésével nem ért egyet, az ellen - annak közlésétől számított 30 napon belül - bírósághoz fordulhat. 

4. Felhasználó a jogainak megsértése esetén az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el. Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni: 


Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Postacím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu 


Jelen adatvédelmi tájékoztató elfogadásával az érintett kifejezett hozzájárulását adja személyes adatainak jelen adatvédelmi tájékoztatásban foglaltaknak megfelelő tárolásához és jelen adatkezelési tájékoztatóban feltüntetett Adatkezelők felé történő átadásához.

Utolsó módosítás: 2017. augusztus 2.